tisdag 13 januari 2009

Bloggspec

Min bloggångest har fortsatt lite lätt. Idag kom jag på hur jag skulle använda det här utrymmet. Jag är här för att jag tycker om att skriva. Och skriver jag vill jag bli läst. Ibland bara av mig själv. men kommunikation är det. Sådant jag skriver till mig själv får ofta spin-offer. Tankar som blir något slags avkok på faktiska händelser och känslor. Där allt faktiskt kokat bort och det som blir kvar prövas på nya sätt. Prövas mot sig själv och med andra händelser.
Ibland blir det halvessäer, ibland bara korta reflektioner, ibland känslospäckade osammanhängande ordfloder och ibland bara hamsigt trams. Ordlek och textprov, ordvindlingar och ordstockningar. Elitistiska snipigheter, böliga emotrippar och små love all -skov..

..Kärlek till världen!

Fan, fick just en påminnelse om att alla inte känner den, kärleken och det som faktiskt är gott ibland. Helvete, det spillde över på mig och jag får skärpa mig för att inte såras.
Fan helvetes jävla skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar